CEPMANYA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@Harun45; @ibrahimdr; umarım arkadaş ile ticaret yapmadınız kendisi 900 euromu aldı ve birtek siparisi bırak müsteriyle iletişime bile gecemedik ve haftalardır aylardır geri ödeme yapacağım diye oyalıyor. bugün şikayet konusu açacağım en azından ödemeyi yapana kadar dedim ve beni tekdir etti eğer konu açarsan ödeme yapmam dedi bu msji lütfen konu başına sabitleyin hocam suan müsait değilim detaylı konu açacağım bu arkadaş hakkında
hocam o ara değerlendirip çalışmama yönünde karar aldım. şuanlık mesajınızı sabitlemiyorum çünkü detayları bilmiyorum. ama şikayet konunuzu yakından takip ederek, şikayetiniz dediğiniz gibi ise doğru cevap olarak sabitleyeceğim.

sizin adınıza da üzüldüm. umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir.