hocam o ara değerlendirip çalışmama yönünde karar aldım. şuanlık mesajınızı sabitlemiyorum çünkü detayları bilmiyorum. ama şikayet konunuzu yakından takip ederek, şikayetiniz dediğiniz gibi ise doğru cevap olarak sabitleyeceğim.
sizin adınıza da üzüldüm. umarım mağduriyetiniz en kısa sürede giderilir.
Şuan işteyim hocam bu soğukta dışarıda çalışıyorum sırf ailemi geçindirmek için ve çoluk cocugumuzun rızkını bunlara kaptiriyoru. haliyle konu acamıyorum mobilim şuan olumsuz trade vereceğim aksam eve gectigimde konu açacağım bu arakdasin yüzünden çok terste kaldım çok fazla iyi niyet gösterdim ama kaybeden ben oldum