Merhaba arkadaşlar.
Arkadaşımın bir üretim tesisi var. Yurtdışına ihracat yapmak istiyor ve bu konuda da yardımcı olacak bir ekibe ihtiyacı var. Bugün R10'dan tanıtım bildiriminde ozaydemir.com.tr'nin tanıtım konusu geldi. İnceledim aklıma yattı. Özay Bey ile telefonda da konuştum anlattıkları makul geldi. 10 gün deneyip beğenmezsek ücreti geri alabileceğimizi de söyledi. Ama forumdaki konu kilitli olduğu için eski hiçbir yorum veya soru/sorun vs. yok. Arkadaşın ticaret yorumlarında da bu konuda bir şey göremedim. O yüzden daha önceden bu arkadaş ve ekibi ile çalışan varsa yorumlarını bekliyorum.
Forum Konusu:
https://www.r10.net/internetten-para...arlayalim.html
Yorum yaparak yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler.