• 19-09-2022, 10:33:01
    #1
    arkadaşlar selam 2018 yılından beri muayne kaçağı olarak geçiyordum ben 4-5 tutanak anca yedim şimdi öğrenci olarak tecil etmek istiyorum ama aklıma takılanlar var 1. sorum ben ikametim olmasa dahi herhangi bir şehirin askeriyesinde işlem yapabiliyormuyum 2. öğrenci olarak ertelemekmi mantıkmı kilodan dolayı ertelemekmi 3. benim bir durumum oldu 4-5 ay cezaevindeydim ve suçsuz yattım ve çıktım mahkeme bile olmadı bu süreyi düşürebilirmiyim ordan yani para cezasından düşermi bu aylar bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi
  • 19-09-2022, 10:38:40
    #2
    Son dönemler bedelli için çok uğraştım yeni yasa ile birlikte, ikametin olmasa bile bulunduğun yaşadığın yerin askeriyesine gidip başvuru ya da görüşme sağlayabilirsin. Tecil konusunda bir şey diyemem malesef en iyi cevabı askeriye verecektir. Önce ikametinin olduğu askeriyeyi telefon ile arayıp bilgi almaya çalış. Tecil yaptırabiliyorsan yaşadığın yerde ki askeriyeye başvuru yaptığında belgelerini talep ediyorlar ikametinin olduğu askeriyeden süreç böyle gidiyor. En iyi cevabı öncelikle kendi askeriyen veriyor belgelerin onlarda olduğu için.
  • 19-09-2022, 10:43:21
    #3
    hocam 1 ve 2. sorularınıza cevap vereyim

    ikimatkahınızın dışında muane etmiyorlar diye biliyorum 2010 gittim ben ikametkah adresimdeki askerlik şubesinde oldu.
    2. okula yazıldığınız da otomatikmen tecil edecek sizi ama o borçlardan kurtuluş yok diye biliyorum
  • 19-09-2022, 10:44:01
    #4
    rdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son dönemler bedelli için çok uğraştım yeni yasa ile birlikte, ikametin olmasa bile bulunduğun yaşadığın yerin askeriyesine gidip başvuru ya da görüşme sağlayabilirsin. Tecil konusunda bir şey diyemem malesef en iyi cevabı askeriye verecektir. Önce ikametinin olduğu askeriyeyi telefon ile arayıp bilgi almaya çalış. Tecil yaptırabiliyorsan yaşadığın yerde ki askeriyeye başvuru yaptığında belgelerini talep ediyorlar ikametinin olduğu askeriyeden süreç böyle gidiyor. En iyi cevabı öncelikle kendi askeriyen veriyor belgelerin onlarda olduğu için.
    aradım askeriyeyi şimdi meslek lisesinden mezun olduğum için para cezasını sileriz dediler üniversite ve meslek lisesi belgelerini getir dediler ama hayırlısı
  • 19-09-2022, 10:46:43
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 1 ve 2. sorularınıza cevap vereyim

    ikimatkahınızın dışında muane etmiyorlar diye biliyorum 2010 gittim ben ikametkah adresimdeki askerlik şubesinde oldu.
    2. okula yazıldığınız da otomatikmen tecil edecek sizi ama o borçlardan kurtuluş yok diye biliyorum
    hocam şimdi aradığımda meslek lisesi çıkışlı olduğum için 25 yaşına kadar tüm cezaları siliyorlarmış gidince öğrenicem inşallah öyle bir durum vardır
  • 19-09-2022, 10:48:11
    #6
    Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam şimdi aradığımda meslek lisesi çıkışlı olduğum için 25 yaşına kadar tüm cezaları siliyorlarmış gidince öğrenicem inşallah öyle bir durum vardır
    hocam öyle ise müthiş olur birde 2 yıllığa zaten direk geçisiniz var kaydını yaptır gitme hiç
    • Balici
    Balici bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 19-09-2022, 19:17:22
    #7
    Konu sahibinin izniyle benimde sorum olucak.
    1. E kayıtlarda askerlik durum belgesi isteniyor ama asker kaçağı olduğum için bu belgeyi gönderdiğimde kayıt işlemim iptal olur mu? yada durum farklı mı olur.
    2. E kayıt işlemi yapmak yerine direk okul ile görüşüp kayıt yaptırsam askerlik belgesi istenir mi ?