Balici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam şimdi aradığımda meslek lisesi çıkışlı olduğum için 25 yaşına kadar tüm cezaları siliyorlarmış gidince öğrenicem inşallah öyle bir durum vardır
hocam öyle ise müthiş olur birde 2 yıllığa zaten direk geçisiniz var kaydını yaptır gitme hiç