hocam 1 ve 2. sorularınıza cevap vereyim
ikimatkahınızın dışında muane etmiyorlar diye biliyorum 2010 gittim ben ikametkah adresimdeki askerlik şubesinde oldu.
2. okula yazıldığınız da otomatikmen tecil edecek sizi ama o borçlardan kurtuluş yok diye biliyorum