Konu sahibinin izniyle benimde sorum olucak.
1. E kayıtlarda askerlik durum belgesi isteniyor ama asker kaçağı olduğum için bu belgeyi gönderdiğimde kayıt işlemim iptal olur mu? yada durum farklı mı olur.
2. E kayıt işlemi yapmak yerine direk okul ile görüşüp kayıt yaptırsam askerlik belgesi istenir mi ?