Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam 1 ve 2. sorularınıza cevap vereyim

ikimatkahınızın dışında muane etmiyorlar diye biliyorum 2010 gittim ben ikametkah adresimdeki askerlik şubesinde oldu.
2. okula yazıldığınız da otomatikmen tecil edecek sizi ama o borçlardan kurtuluş yok diye biliyorum
hocam şimdi aradığımda meslek lisesi çıkışlı olduğum için 25 yaşına kadar tüm cezaları siliyorlarmış gidince öğrenicem inşallah öyle bir durum vardır