arkadaşlar selam 2018 yılından beri muayne kaçağı olarak geçiyordum ben 4-5 tutanak anca yedim şimdi öğrenci olarak tecil etmek istiyorum ama aklıma takılanlar var 1. sorum ben ikametim olmasa dahi herhangi bir şehirin askeriyesinde işlem yapabiliyormuyum 2. öğrenci olarak ertelemekmi mantıkmı kilodan dolayı ertelemekmi 3. benim bir durumum oldu 4-5 ay cezaevindeydim ve suçsuz yattım ve çıktım mahkeme bile olmadı bu süreyi düşürebilirmiyim ordan yani para cezasından düşermi bu aylar bilgisi olan varsa yardımcı olabilirmi