• 16-09-2022, 20:57:00
    #1
    Merhaba,

    Ben 6 Eylülde ehliyet kursuna yazıldım ve teorik eğitimler başladı. Bu sınav ne zaman yapılır bunu bilen var mı? Sonrasında direksiyon kursu vs totalde ne kadar sürer acaba? Bilenler fikir verirse çok sevinirim.


    İyi forumlar
  • 16-09-2022, 21:03:04
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Genelde 1 ay sonra yazili sinav oluyor sinavdan 1 ay sonrada direksiyon sinavi
    3 kez direksiyondan kaldim
  • 16-09-2022, 21:04:03
    #3
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genelde 1 ay sonra yazili sinav oluyor sinavdan 1 ay sonrada direksiyon sinavi
    3 kez direksiyondan kaldim
    çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?
  • 16-09-2022, 21:04:28
    #4
    ehliyet kursu 2 hafta sürüyor, en azından benimki öyleydi
    kurs bittikten sonraki hafta sınava girdim, geçtim çok şükür
    sınavdan 1 hafta sonra direksiyon eğitimim başladı
    2 hafta da o sürecek haftaya pazar sınavım olacak hocam
  • 16-09-2022, 21:04:37
    #5
    ördeğiniz çok tatlıymış hocam @Globalciuc;
  • 16-09-2022, 21:04:59
    #6
    Ehliyete yazıldıktan 1 ay sonra teorik sınav oluyor geçersen kursun yoğunluğuna bağlı 1 ay sonraya direksiyon dersleri başlıyor ondan sonra sınav geçersen de ehliyetin gelmesi 2 hafta totalde 3 ayı gözden çıkarın hocam. Teorik sınav hakkındaki fikirlerim ise son hafta çalışın sınavda detaylı okuyun geçersiniz. İyi akşamlar.
  • 16-09-2022, 21:05:03
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?
    Nasipse alirsin
  • 16-09-2022, 21:05:34
    #8
    emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ehliyet kursu 2 hafta sürüyor, en azından benimki öyleydi
    kurs bittikten sonraki hafta sınava girdim, geçtim çok şükür
    sınavdan 1 hafta sonra direksiyon eğitimim başladı
    2 hafta da o sürecek haftaya pazar sınavım olacak hocam
    ben eylülde yazıldım kasımda alır mıyım o zaman her sınavı geçersem?
  • 16-09-2022, 21:05:35
    #9
    md_
    Üyeliği durduruldu
    2 sınavdan kalmadan geçersen 2 2.5 aya alırsın ehliyeti