Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde 1 ay sonra yazili sinav oluyor sinavdan 1 ay sonrada direksiyon sinavi
3 kez direksiyondan kaldim
çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?