Merhaba,
Ben 6 Eylülde ehliyet kursuna yazıldım ve teorik eğitimler başladı. Bu sınav ne zaman yapılır bunu bilen var mı? Sonrasında direksiyon kursu vs totalde ne kadar sürer acaba? Bilenler fikir verirse çok sevinirim.
İyi forumlar
Teorik Ehliyet Sınavı Hk.
16
●250
- 16-09-2022, 21:04:03çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2022, 21:04:59Ehliyete yazıldıktan 1 ay sonra teorik sınav oluyor geçersen kursun yoğunluğuna bağlı 1 ay sonraya direksiyon dersleri başlıyor ondan sonra sınav geçersen de ehliyetin gelmesi 2 hafta totalde 3 ayı gözden çıkarın hocam. Teorik sınav hakkındaki fikirlerim ise son hafta çalışın sınavda detaylı okuyun geçersiniz. İyi akşamlar.
- 16-09-2022, 21:05:03Üyeliği durdurulduNasipse alirsinSoftgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2022, 21:05:34ben eylülde yazıldım kasımda alır mıyım o zaman her sınavı geçersem?emreayd6n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle