• 16-09-2022, 21:06:23
    #10
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?
    yazılı sınavı geçersen kısa sürer yazılı sınav süreleri uzun hep ama direksiyondan kalırsanız 15 günde bir sınav yapıyorlar
  • 16-09-2022, 21:06:26
    #11
    Nux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ehliyete yazıldıktan 1 ay sonra teorik sınav oluyor geçersen kursun yoğunluğuna bağlı 1 ay sonraya direksiyon dersleri başlıyor ondan sonra sınav geçersen de ehliyetin gelmesi 2 hafta totalde 3 ayı gözden çıkarın hocam. Teorik sınav hakkındaki fikirlerim ise son hafta çalışın sınavda detaylı okuyun geçersiniz. İyi akşamlar.
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasipse alirsin
    md_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 sınavdan kalmadan geçersen 2 2.5 aya alırsın ehliyeti
    verdiğiniz cevavplar için çok teşekkür ederim. ortalama 2 2.5 ay gibi duruyor sağ olun tekrardan
  • 16-09-2022, 21:06:28
    #12
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben eylülde yazıldım kasımda alır mıyım o zaman her sınavı geçersem?
    muhtemelen evet kurstan kursa değişiklik gösterebilir hocam
  • 16-09-2022, 21:07:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğiniz cevavplar için çok teşekkür ederim. ortalama 2 2.5 ay gibi duruyor sağ olun tekrardan
    Sende sag oll
  • 16-09-2022, 21:08:05
    #14
    Globalciuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasipse alirsin
    ördeğiniz çok tatlı hocam
  • 16-09-2022, 21:24:12
    #15
    Üyeliği durduruldu
    demiryapim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ördeğiniz çok tatlı hocam
    Tesekkurler
  • 17-09-2022, 12:41:17
    #16
    direksiyon sınavını geçtiğin zaman geçici belge veriyorlar ehliyet kimliği gelene kadar belge ile sürebiliyorsun
  • 17-09-2022, 12:52:59
    #17
    kasoacolis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direksiyon sınavını geçtiğin zaman geçici belge veriyorlar ehliyet kimliği gelene kadar belge ile sürebiliyorsun
    evet hocam onu biliyorum da teorik sınav sonrası 1 aylık süreç sonunda direksiyon sınavına girip başarılı geçince ortalama 2 ay kadar süre oluyor diyebiliriz yani