Ehliyete yazıldıktan 1 ay sonra teorik sınav oluyor geçersen kursun yoğunluğuna bağlı 1 ay sonraya direksiyon dersleri başlıyor ondan sonra sınav geçersen de ehliyetin gelmesi 2 hafta totalde 3 ayı gözden çıkarın hocam. Teorik sınav hakkındaki fikirlerim ise son hafta çalışın sınavda detaylı okuyun geçersiniz. İyi akşamlar.
2 sınavdan kalmadan geçersen 2 2.5 aya alırsın ehliyeti
verdiğiniz cevavplar için çok teşekkür ederim. ortalama 2 2.5 ay gibi duruyor sağ olun tekrardan