çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?
yazılı sınavı geçersen kısa sürer yazılı sınav süreleri uzun hep ama direksiyondan kalırsanız 15 günde bir sınav yapıyorlar