Merhaba,

Ben 6 Eylülde ehliyet kursuna yazıldım ve teorik eğitimler başladı. Bu sınav ne zaman yapılır bunu bilen var mı? Sonrasında direksiyon kursu vs totalde ne kadar sürer acaba? Bilenler fikir verirse çok sevinirim.


İyi forumlar