ehliyet kursu 2 hafta sürüyor, en azından benimki öyleydi
kurs bittikten sonraki hafta sınava girdim, geçtim çok şükür
sınavdan 1 hafta sonra direksiyon eğitimim başladı
2 hafta da o sürecek haftaya pazar sınavım olacak hocam
ben eylülde yazıldım kasımda alır mıyım o zaman her sınavı geçersem?