Softgeni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok geçmiş olsun hocam ben 2 ay sonra o zaman ehliyeti almış olurum ortalama dimi hocam? kasım gibi biter işim diyebilir miyiz?
Nasipse alirsin