Ekonomik Olarak Bir Durgunluk Mu Var ?
22
●810
- 31-08-2022, 17:15:32@webtasarimofisi; hocam çok şey yazdım size ama sildim bir şey demiyorum. Hayat pahalılığını veya rahat yaşamı 70 yaşına kadar 80 liradan ev alıp 800kya satan yarı sakat yaşlılara veya oğluna arabalar evler bırakan insanlara sormayacaksın. 18 Yaşında hayatını kurmaya çalışana soracaksın. Ayrıca bu nasıl mantık pahalı diye insanlar dışarı çıkıp sosyalleşmesinler mi ? Haftada 3 kere çıkıyıorsa artık 1 kere çıkıyor ki insanların kafelere gitmesi restorantlara gitmesi kadar doğal bir şey yok ?
- 31-08-2022, 17:20:29Ozaman aciz diye bagiranlar biz aciz dememeli nüfusun %80 i kafelerde avmlerde fink atiyor. Ac fakiriz diyenlerin cogu sosyalesiyor. Herkesin cebinde azda olsa para var. Param yok diyenler ya yatiyor yada calismiyor.. calisana ekmekte var. Iste var. Yebi nesil oturdugu yerden para kazanma yontemleri ariyor...emilysupplier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2022, 17:23:47Hocam muhtemelen yaşınız benden büyük. Sadece buna saygı göstererek bu konudan uzaklaşmanızı isteyeceğim sizden. Ben dahil hiç bir gence bu atıfta bulunamazsınız üzgünüm. Evet çünkü sadece Türkiye'deki gençler değil dünyada bulunan tüm gençler artık bu şekilde para kazanıyorlar. Türkiye'de bulunan gençlerde bu şekilde kazanarak geçinmek istiyor. Siz bu zamana kadar çooooook fazla çalışarak olduğunuz yere gelmiş olabilirsiniz buna saygım sonsuz ancak kimse sizin yaptığınızı yapmak istemiyor ve yapmak zorunda değil...
webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 31-08-2022, 17:39:53Tabiki sizin gibi gençler teknoloji ve cagin getirdigi bilgileri ogrenmeye zamanimiz olmadi. Calismak zorunda kaldik. Genclik suan dunya konjektorune gore yeni teknolojik bilgi ogrenmek yerine bos hayaller icerisinde. Biseler uretmek teknoloji uretmek istemiyor. hazircilik yapmak istiyor. Tabiki gencligimizin yazilim teknoloji uretmesini istiyoruz. Hazircilik ile teknoloji uretmis ve katma deger üretmiş olmuyoruz. Hayal dunyasinda yasayan gencler umit vermesini bekliyoruz tabiki insallah düzelir.umutcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 31-08-2022, 17:43:14Bakın şimdi gözümde bir öncü oldunuz işte. Evet evde oturup hiç bir şey yapmayıp kendini geliştirmeyen özür diliyerek söylüyorum TİPLER zaten kaybetmeye mahkum olan insanlardır. Ben her gün sürekli olarak kendimi geliştiriyorum. Sürekli yeni şeyler öğrenme gayreti içerisindeyim. Hatta yaklaşık 1 ay oldu javascript öğrenmeye çalışıyorum çabalıyorum kendi çapımda. Bu bile benim için çok büyük bir şey. Ama yan gelip yatarak hiç bir şey öğrenmeyip yaaağğğğ bu ekonomi çok kötüymüş hiç bir iş bulamıyorum diyen gençleri asla anlamıyorum anlayamayacağım.
webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-09-2022, 15:42:10Hocam zamanında yatırım yapanlar arsa alıp üzerine ev yaptıranlar veya kazancını gayrimenkule yatıranlar şuan haliyle rahat, Ama yeni iş kurmuş olanlar zamanında imkan bulamayıp ev veya işyeri alamayanların durumu kötü. Ben sanayi bölgesindeyim küçük bir işletmem 1 personelim var Çok sükür kendimce corbamı kaynatmaya mücadele ediyorum ( her gelen enerji zammında 1 hafta uyuyamıyorum stresten) fakat etrafta fabrikalarda calisanlarla sohbet ettiğimde rezilliğin dibini yaşadıklarını görüyorum ama kimsenin umrunda degil fakat fabrika sahibi yeni bir porsche alınca herkes bakın millet zengin diyo oysa adamın aylık kira geliri 1 milyona yakın oyüzden sürünen yüzbinler var ama kimse görmüyor eğer İstanbul da araç satışı Avrupa standartlarında olsa şuanki trafiğin 100 katını yaşardık emin olabilirsiniz.webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-09-2022, 21:57:49üstdekilerin bu laflarına bakarsak almanya bizi kıskanıyor,ingilteri elimizi öpüyor,amerika ayagımıza kapanıp yalvarıyor filan...tepedekilere göre ülkede olumsuz 1 tane olay yok,resmen bu dünyada cenneti yaşıyoruz onlara göreumutcankilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-09-2022, 04:24:51içeri doğru büyüyor herşeyreal2018 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben çok takmıyorum kardom keyifteyim hep
netede girmiyom
- 04-09-2022, 08:19:07Her şey olacağına varır kardom haklısın.GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben çok takmıyorum kardom keyifteyim hep