@webtasarimofisi; hocam çok şey yazdım size ama sildim bir şey demiyorum. Hayat pahalılığını veya rahat yaşamı 70 yaşına kadar 80 liradan ev alıp 800kya satan yarı sakat yaşlılara veya oğluna arabalar evler bırakan insanlara sormayacaksın. 18 Yaşında hayatını kurmaya çalışana soracaksın. Ayrıca bu nasıl mantık pahalı diye insanlar dışarı çıkıp sosyalleşmesinler mi ? Haftada 3 kere çıkıyıorsa artık 1 kere çıkıyor ki insanların kafelere gitmesi restorantlara gitmesi kadar doğal bir şey yok ?
Ozaman aciz diye bagiranlar biz aciz dememeli nüfusun %80 i kafelerde avmlerde fink atiyor. Ac fakiriz diyenlerin cogu sosyalesiyor. Herkesin cebinde azda olsa para var. Param yok diyenler ya yatiyor yada calismiyor.. calisana ekmekte var. Iste var. Yebi nesil oturdugu yerden para kazanma yontemleri ariyor...