Bakın şimdi gözümde bir öncü oldunuz işte. Evet evde oturup hiç bir şey yapmayıp kendini geliştirmeyen özür diliyerek söylüyorum TİPLER zaten kaybetmeye mahkum olan insanlardır. Ben her gün sürekli olarak kendimi geliştiriyorum. Sürekli yeni şeyler öğrenme gayreti içerisindeyim. Hatta yaklaşık 1 ay oldu javascript öğrenmeye çalışıyorum çabalıyorum kendi çapımda. Bu bile benim için çok büyük bir şey. Ama yan gelip yatarak hiç bir şey öğrenmeyip yaaağğğğ bu ekonomi çok kötüymüş hiç bir iş bulamıyorum diyen gençleri asla anlamıyorum anlayamayacağım.

webtasarimofisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki sizin gibi gençler teknoloji ve cagin getirdigi bilgileri ogrenmeye zamanimiz olmadi. Calismak zorunda kaldik. Genclik suan dunya konjektorune gore yeni teknolojik bilgi ogrenmek yerine bos hayaller icerisinde. Biseler uretmek teknoloji uretmek istemiyor. hazircilik yapmak istiyor. Tabiki gencligimizin yazilim teknoloji uretmesini istiyoruz. Hazircilik ile teknoloji uretmis ve katma deger üretmiş olmuyoruz. Hayal dunyasinda yasayan gencler umit vermesini bekliyoruz tabiki insallah düzelir.