Hocam muhtemelen yaşınız benden büyük. Sadece buna saygı göstererek bu konudan uzaklaşmanızı isteyeceğim sizden. Ben dahil hiç bir gence bu atıfta bulunamazsınız üzgünüm. Evet çünkü sadece Türkiye'deki gençler değil dünyada bulunan tüm gençler artık bu şekilde para kazanıyorlar. Türkiye'de bulunan gençlerde bu şekilde kazanarak geçinmek istiyor. Siz bu zamana kadar çooooook fazla çalışarak olduğunuz yere gelmiş olabilirsiniz buna saygım sonsuz ancak kimse sizin yaptığınızı yapmak istemiyor ve yapmak zorunda değil...
Ozaman aciz diye bagiranlar biz aciz dememeli nüfusun %80 i kafelerde avmlerde fink atiyor. Ac fakiriz diyenlerin cogu sosyalesiyor. Herkesin cebinde azda olsa para var. Param yok diyenler ya yatiyor yada calismiyor.. calisana ekmekte var. Iste var. Yebi nesil oturdugu yerden para kazanma yontemleri ariyor...