Arkadaşlar merhaba, daha dün ekonomik olarak büyüdüğümüzü falan söylediler...
üstdekilerin bu laflarına bakarsak almanya bizi kıskanıyor,ingilteri elimizi öpüyor,amerika ayagımıza kapanıp yalvarıyor filan...tepedekilere göre ülkede olumsuz 1 tane olay yok,resmen bu dünyada cenneti yaşıyoruz onlara göre