@webtasarimofisi; hocam çok şey yazdım size ama sildim bir şey demiyorum. Hayat pahalılığını veya rahat yaşamı 70 yaşına kadar 80 liradan ev alıp 800kya satan yarı sakat yaşlılara veya oğluna arabalar evler bırakan insanlara sormayacaksın. 18 Yaşında hayatını kurmaya çalışana soracaksın. Ayrıca bu nasıl mantık pahalı diye insanlar dışarı çıkıp sosyalleşmesinler mi ? Haftada 3 kere çıkıyıorsa artık 1 kere çıkıyor ki insanların kafelere gitmesi restorantlara gitmesi kadar doğal bir şey yok ?