bir de işin ilginci uygulamada 649 TL iken pc den ödersen 1029 TL istemesi.
benim de account holder farklı bir emaildeydi, o apple hesabı başka bir nedenden dolayı kilitlendi, developer destek ile görüştüm, artık o hesap açılamaz dediler, admin olan hesabı holder yapmaya çalışıyorum, 1 telefon görüşmesi, 3 yazışma sonrası kimlik istediler, cuma günü kimliği gönderdim halen bekliyorum