Ben de not ekleyeyim. Bana bir kaç gün önce mail geldi ve benden resmi bir kimlik istedi. Kimliğimi gönderdim. Bana 2 iş günü sonra döeneceğiz dediler. 2 iş günü hafta içi doluyor. Durumu güncellerim bilgi gelirse