• 27-08-2022, 08:10:05
    #10
    ayyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denildiği gibi hesap onaylandıktan sonra 2. ücret istemedi, teşekkürler arkadaşlar.
    Merhabalar, bende aynı şekilde mobil app'im için satın alım yaptım. Ortalama onaylanma süresi ne oldu sizde, paylaşabilir misiniz?
    Teşekkürler.
  • 27-08-2022, 15:24:28
    #11
    nowongame adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, bende aynı şekilde mobil app'im için satın alım yaptım. Ortalama onaylanma süresi ne oldu sizde, paylaşabilir misiniz?
    Teşekkürler.
    Ertesi gün hesap onaylandı bende.
    Aynı gün uygulamayı yükledim inceleme süresi ortalama 2-3 gün sürdü.

    (İnceleme sonrası yayınlanmadı orası ayrı konu )) )
  • 01-12-2023, 00:05:06
    #12
    ayyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar,
    Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.

    Enroll altında şu açıklama yazıyor:

    Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.

    Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.

    Bilgisi olan var mı ?


    Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.
    Merhaba konunun üzerinden baya zaman geçmiş ama sormak istedim: İlk hatayı aldığınızda abonelik onay maili geldi mi? Şuan abonelik onay maili almama rağmen sizdeki hatayı yaşıyorum.
  • 11-12-2024, 01:59:50
    #13
    Ben 20 Kasımda uye oldum 21 Kasımda ödeme yaptım. Faturası da geldi Ama halen bugun itibariyle sipariş süreci boş görünüyor. İade de yapılmadı. Red de gelmedi.
  • 15-12-2024, 20:59:17
    #14
    EREBOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba konunun üzerinden baya zaman geçmiş ama sormak istedim: İlk hatayı aldığınızda abonelik onay maili geldi mi? Şuan abonelik onay maili almama rağmen sizdeki hatayı yaşıyorum.
    Onay maili bir süre sonra gelmişti.

    berdos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 20 Kasımda uye oldum 21 Kasımda ödeme yaptım. Faturası da geldi Ama halen bugun itibariyle sipariş süreci boş görünüyor. İade de yapılmadı. Red de gelmedi.
    Bu konuda kesin bir bilgim yok ama sanıyorumki ödeme sonrası bekleme süresi kullanıcılar arasında farklılık gösteriyor gibi.

    Aynı gün onay alanda var, 2 hafta bekleyende. İlginç bir durum
  • 16-12-2024, 00:19:16
    #15
    Ben de not ekleyeyim. Bana bir kaç gün önce mail geldi ve benden resmi bir kimlik istedi. Kimliğimi gönderdim. Bana 2 iş günü sonra döeneceğiz dediler. 2 iş günü hafta içi doluyor. Durumu güncellerim bilgi gelirse
  • 16-12-2024, 00:32:22
    #16
    bir de işin ilginci uygulamada 649 TL iken pc den ödersen 1029 TL istemesi.

    benim de account holder farklı bir emaildeydi, o apple hesabı başka bir nedenden dolayı kilitlendi, developer destek ile görüştüm, artık o hesap açılamaz dediler, admin olan hesabı holder yapmaya çalışıyorum, 1 telefon görüşmesi, 3 yazışma sonrası kimlik istediler, cuma günü kimliği gönderdim halen bekliyorum