Merhaba konunun üzerinden baya zaman geçmiş ama sormak istedim: İlk hatayı aldığınızda abonelik onay maili geldi mi? Şuan abonelik onay maili almama rağmen sizdeki hatayı yaşıyorum.
Onay maili bir süre sonra gelmişti.
Ben 20 Kasımda uye oldum 21 Kasımda ödeme yaptım. Faturası da geldi Ama halen bugun itibariyle sipariş süreci boş görünüyor. İade de yapılmadı. Red de gelmedi.
Bu konuda kesin bir bilgim yok ama sanıyorumki ödeme sonrası bekleme süresi kullanıcılar arasında farklılık gösteriyor gibi.
Aynı gün onay alanda var, 2 hafta bekleyende. İlginç bir durum