Konu
Apple Developer 2 kere mi ödeme istiyor ?
11-12-2024, 01:59:50
#13
berdos
Ben 20 Kasımda uye oldum 21 Kasımda ödeme yaptım. Faturası da geldi Ama halen bugun itibariyle sipariş süreci boş görünüyor. İade de yapılmadı. Red de gelmedi.