• 20-08-2022, 06:31:55
    #1
    Merhaba dostlar,
    Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.

    Enroll altında şu açıklama yazıyor:
    Alıntı
    Enrollment throughthe Apple Developer app is not avaible for this Apple ID. Visit http://developer.apple.com/programs/enroll/ .
    Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.

    Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.

    Bilgisi olan var mı ?


    Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 20-08-2022, 06:40:49
    #2
    eğer daha onaylanmadıysa üyeliğiniz pcden giriş yaptığınızda öyle gözükür welcome maili geldiğinde üyeliğiniz onaylanmış olacak
  • 20-08-2022, 06:45:37
    #3
    Ateeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eğer daha onaylanmadıysa üyeliğiniz pcden giriş yaptığınızda öyle gözükür welcome maili geldiğinde üyeliğiniz onaylanmış olacak
    Hesabımın onay durumunu nereden görebilirim, https://developer.apple.com/account/ adresine gittiğimde dediğiniz gibi ödeme yapın uyarısı çıkıyor.
  • 20-08-2022, 06:47:05
    #4
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    mailinize gelen sipariş numarasını https://secure2.store.apple.com/tr/s...j4VY7nY89WECwE bu adrese yazın ve mailinizi ordan bakabilrsiniz genelde 24 saat içerisinde mail geliyor
    ayyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesabımın onay durumunu nereden görebilirim, https://developer.apple.com/account/ adresine gittiğimde dediğiniz gibi ödeme yapın uyarısı çıkıyor.
  • 20-08-2022, 07:40:45
    #5
    Merhaba,

    ne için ödeme yaptığınızı bilmiyorum ama Apple developer hesabı kayıt ücreti 99 USD'dır ve yıllık olarak aynı tutar üzerinden yenilenir.
  • 21-08-2022, 19:20:40
    #6
    ayyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostlar,
    Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.

    Enroll altında şu açıklama yazıyor:

    Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.

    Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.

    Bilgisi olan var mı ?


    Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.
    ödediyseniz bitti hesaba onay gelene kadar tekrar ödeme yeri gelip duruyor sıkıntı yok yalnız şu sıralar rastgele iptal yiyor türkiyede mailden sipariş numarasını bulup tıklarsan takip edebileceğin bir sayfa geliyor
  • 21-08-2022, 19:21:02
    #7
    oguzhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    ne için ödeme yaptığınızı bilmiyorum ama Apple developer hesabı kayıt ücreti 99 USD'dır ve yıllık olarak aynı tutar üzerinden yenilenir.
    türkiyede fiyatlandırma başka 99 dolar değil
  • 21-08-2022, 21:36:00
    #8
    Selam Arkadaş, ödediysen uygulama üzerinden herhangi bir sorun olmaz maximum 3,5 gün içerisinde 72 saat civarında hesabın onaylanmış olur. Mobil uygulama üzerinden ödeyenlerde herhangi bir iptal durumu olmuyor.
  • 23-08-2022, 15:47:08
    #9
    Denildiği gibi hesap onaylandıktan sonra 2. ücret istemedi, teşekkürler arkadaşlar.