Merhaba dostlar,
Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.

Enroll altında şu açıklama yazıyor:
Alıntı
Enrollment throughthe Apple Developer app is not avaible for this Apple ID. Visit http://developer.apple.com/programs/enroll/ .
Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.

Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.

Bilgisi olan var mı ?


Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.