Merhaba dostlar,
Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.
Enroll altında şu açıklama yazıyor:
Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.
Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.
Bilgisi olan var mı ?
Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.
ödediyseniz bitti hesaba onay gelene kadar tekrar ödeme yeri gelip duruyor sıkıntı yok yalnız şu sıralar rastgele iptal yiyor türkiyede mailden sipariş numarasını bulup tıklarsan takip edebileceğin bir sayfa geliyor