Merhaba dostlar,
Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.
Enroll altında şu açıklama yazıyor:
Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.
Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.
Bilgisi olan var mı ?
Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.
Merhaba konunun üzerinden baya zaman geçmiş ama sormak istedim: İlk hatayı aldığınızda abonelik onay maili geldi mi? Şuan abonelik onay maili almama rağmen sizdeki hatayı yaşıyorum.