ayyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba dostlar,
Mobilden Apple Developer uygulamasını indirerek developer hesabı için 649 TL ödeme yaptım.

Enroll altında şu açıklama yazıyor:

Buradaki URL'i tıkladığımda benden 1029 TL daha istiyor.

Mobil uygulama üzerinden aldığım hesap ne, benden istediği bu fiyatlı hesap ne ben anlamadım gitti sabah sabah.

Bilgisi olan var mı ?


Expo uygulamamı ios build edeceğim developer hesabı istiyor.
Merhaba konunun üzerinden baya zaman geçmiş ama sormak istedim: İlk hatayı aldığınızda abonelik onay maili geldi mi? Şuan abonelik onay maili almama rağmen sizdeki hatayı yaşıyorum.