• 14-07-2022, 15:21:59
    #10
    huseyinalperenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sizdeki lenovo model neydi hocam?

    Lenovo Ideapad 330 81DE 15IKB diye bi modeldi, 1080p ekranlı 8. nesil i5 işlemcili 12 gb ramli, 128 gb ssd 1 tb hddli bi modeldi. O dönemler sadece yazılımla uğraştığımdan ve bütçe sıkıntısından bu modeli alıp geçmiştim. Ofis anlamında evet cidden harikaydı hiçbir problem yaşamamıştım. Şimdi oyun felanda oynuyorum bir de para döküyoruz oyunlara 720p low da oynamak can sıkıyordu bende gidip model yükseltecektim, laptopu bir gün geç satmam ile sepete eklediğim lenovonun stokları bitmesi sebebiyle elde dönemi içinki msi modele kaldım. 1-2 gün sonra da indirimler bitmişti zaten, kara cuma indirimleri gelmişti hemen arkasından da zaten fiyatları şişirip indirim yapmışlardı ondan sonra da dolar fırlamıştı iyi ki de vaktinde almışım dedim.
  • 14-07-2022, 15:23:36
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Bak bunlarda Lenovo kullanıcılarının yorumları. Monster için ise, şikayet var sitesi yıkılıyor. Herkes şikayetçi. Ben ne alacağımı, ne kullanacağımı şaşırdım.

    katılıyorum bu arada sanırım laptop alamayacağım bundan ötürü
  • 14-07-2022, 15:27:06
    #12
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




    Bak bunlarda Lenovo kullanıcılarının yorumları. Monster için ise, şikayet var sitesi yıkılıyor. Herkes şikayetçi. Ben ne alacağımı, ne kullanacağımı şaşırdım.

    Elektronik şans işi, burda markanın ilgisi veya ilgili ülkenin servisinin ciddiyetine göre değişebiliyor. MSI katana serisinin tamamının sorunlu olduğu kanısına ben vardım, değişime gönderdiğim model ile değişimden gelen farklı katanalar, daha üstü geldi yani nesil olarak üretim de yeni. Bu da arızalı muhtemelen anakart kaynaklı. Kronik şikayeti olmayan modellerden bulmaya özen gösterin. Her marka da türlü türlü sorunlar çıkabiliyor. Yalnız kullandığım Lenovo'dan aşırı memnundum, gerek vantage yazılımının sağladığı kolaylıklar olsun gerek hiç kronik sorunu olmasın muhteşem makineydi.
  • 14-07-2022, 15:29:06
    #13
    asus tuf gaming hakkında ne düşünüyorsunuz?



    Asus TUF Gaming FX506HC-HN011 Intel Core i5 11400H 8GB 512GB SSD RTX3050 144Hz Freedos 15.6\"
  • 14-07-2022, 15:34:56
    #14
    huseyinalperenn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    asus tuf gaming hakkında ne düşünüyorsunuz?



    Asus TUF Gaming FX506HC-HN011 Intel Core i5 11400H 8GB 512GB SSD RTX3050 144Hz Freedos 15.6"

    Asus'un eski tablet vs. gibi bazı cihazlarından çok çekmiştim bilgisayarlarını kullanmadım. O yüzden iyi veya diye kötü yorum yapamıyacağım. Bir arkadaşım ryzenli asus almıştı benle aynı dönem, şimdi yaz ayları geldi işlemci 95 derecelere çıkıyor bi format atıcam windows 11 deniyeceğim diyordu ne yaptı bilmiyorum. Yazılımsal bir arızası yoksa muhtemelen soğutması yetersiz kalıyor. Sadece körü körüne övmemek gerekiyor. MSI'dan yaşadıklarımdan dolayı mesela git al diyemiyorum alma kesinlikle diyorum. Başka bi arkaşımda da GTX li Monster var kendisine sorunca dünyanın en iyi bilgisayarını kullandığını söylüyor. Kısaca herkesin kullandığı mal en iyi maldır. Kullanıcı yorumlarına kronik arızası olmayanı bulmaya çalışın. Şimdi ben Lenovo önerdim, başka bi arkadaş kronik sorunlusunu alıp geldi bak. Elbet sorunsuz serileri vardır, bende kullandım çünkü bi serisini kronik problemi yoktu. Her markanın kronik arızalı bi serisi çok rahat oluyor.
  • 14-07-2022, 15:36:25
    #15
    Bu arada benim eski telefonum (2.5 yıl) ve tabletim (6 - 6,5 yıl) de Lenovoydu😂 Fanboy gibi düşünmeyin de, tablet artık ihtiyaç yok diye elden çıkardım telefonu da satıp Xiaomi aldım.
  • 14-07-2022, 15:47:54
    #16
    Oyun oynamasam da olur diyorsan kesinlikle Macbook al derim. Hatta bütçeyi zorla bir şekilde M1 çipli bir macbook al. Bende Macbook Pro var, 2,3 günde bir şarj ediyorum ve aktif olarak kullanıyorum. Ekran kalitesi vs. zaten saymıyorum bile.
  • 14-07-2022, 15:51:40
    #17
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun oynamasam da olur diyorsan kesinlikle Macbook al derim. Hatta bütçeyi zorla bir şekilde M1 çipli bir macbook al. Bende Macbook Pro var, 2,3 günde bir şarj ediyorum ve aktif olarak kullanıyorum. Ekran kalitesi vs. zaten saymıyorum bile.

    Ah şu Linux bütün oyunları kaldırsa keşke, hep DirectX yüzünden Windows'ta kalmak zorunda kalıyorum bende
  • 14-07-2022, 16:34:40
    #18
    FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oyun oynamasam da olur diyorsan kesinlikle Macbook al derim. Hatta bütçeyi zorla bir şekilde M1 çipli bir macbook al. Bende Macbook Pro var, 2,3 günde bir şarj ediyorum ve aktif olarak kullanıyorum. Ekran kalitesi vs. zaten saymıyorum bile.
    maalesef oyun da oynuyorum...