FurkanAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oyun oynamasam da olur diyorsan kesinlikle Macbook al derim. Hatta bütçeyi zorla bir şekilde M1 çipli bir macbook al. Bende Macbook Pro var, 2,3 günde bir şarj ediyorum ve aktif olarak kullanıyorum. Ekran kalitesi vs. zaten saymıyorum bile.

Ah şu Linux bütün oyunları kaldırsa keşke, hep DirectX yüzünden Windows'ta kalmak zorunda kalıyorum bende