sizdeki lenovo model neydi hocam?
Lenovo Ideapad 330 81DE 15IKB diye bi modeldi, 1080p ekranlı 8. nesil i5 işlemcili 12 gb ramli, 128 gb ssd 1 tb hddli bi modeldi. O dönemler sadece yazılımla uğraştığımdan ve bütçe sıkıntısından bu modeli alıp geçmiştim. Ofis anlamında evet cidden harikaydı hiçbir problem yaşamamıştım. Şimdi oyun felanda oynuyorum bir de para döküyoruz oyunlara 720p low da oynamak can sıkıyordu bende gidip model yükseltecektim, laptopu bir gün geç satmam ile sepete eklediğim lenovonun stokları bitmesi sebebiyle elde dönemi içinki msi modele kaldım. 1-2 gün sonra da indirimler bitmişti zaten, kara cuma indirimleri gelmişti hemen arkasından da zaten fiyatları şişirip indirim yapmışlardı ondan sonra da dolar fırlamıştı iyi ki de vaktinde almışım dedim.