• 14-07-2022, 14:43:13
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam, şehir dışına çıkacağım için bir laptop almak istiyorum. Şuanki laptop fiyatları bayağı artmış durumda. Yaklaşık 13 - 14k civarında bir bütçem var. Çok fazla oyun oynayan birisi değilim. Oynadığım oyunlar LoL, GTA 5, MSFS2020. Eğer olabiliyorsa ram 16gb olursa çok iyi olur her türlü öneriye açığım bir de önerebileceğiniz laptoplar hepsiburada üzerinden olursa çok iyi olur hepsiburada 6 aya kadar vade farksız taksit imkanı sunuyor. Şimdiden teşekkürler...
  • 14-07-2022, 14:46:13
    #2
    MSI alma da ne alırsan al, tavsiyem Lenovo Ideapad Gaming modellerine bakman.
  • 14-07-2022, 14:51:59
    #3
    @onurcil; evet hocam şuan o modellere bakıyorum hatta ekranımda şu açık:


    Lenovo IdeaPad Gaming 3 Intel Core i5 11300H 8GB 512GB SSD GTX1650 Freedos 15.6" FHD Taşınabilir Bilgisayar 82K100CTTX
  • 14-07-2022, 14:58:14
    #4
    onurcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MSI alma da ne alırsan al, tavsiyem Lenovo Ideapad Gaming modellerine bakman.
    Monster alma ne alırsan al. Msi alma ne alırsan al. Lenovo alma kronik ana kart sorunu var. Ne alalım kardeşim? İyice mal ettiniz bizi
  • 14-07-2022, 14:59:16
    #5
    Lenovo modellerine bakarken https://psref.lenovo.com/ bu web adresini kullanmanı tavsiye ederim. Hatta mesajında belirttiğin modelin 82K100CTTX şu kodunu arama çubuğuna yapıştırıyorsun. İlgili sayfada %100 doğru teknik özelliklerini, ssd veya hdd için boş slot sayılarını, sürücü güncellemelerinin hangi yıla kadar devam edeceğini görebilirsin.
  • 14-07-2022, 15:07:56
    #6
    Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Monster alma ne alırsan al. Msi alma ne alırsan al. Lenovo alma kronik ana kart sorunu var. Ne alalım kardeşim? İyice mal ettiniz bizi
    2.5 Yıl lenovo kullandım gık demedi, model yükseltmek amacıyla onu şehrimize mühendislik okumaya gelen bir öğrenci kardeşime sattım. MSI aldım şuan ki kullandığım makine değişimden gelen, değişime giden ayrı sorunluydu değişimden gelen ayrı sorunlu. MSI global sitesinde destek açıyorsun, maşallah intelin sürücü hatasını bile kendi hatalarıymış gibi savunuyor şerefsizler. En son monitor için grafik sürücü yolladılar. Bakın HDMI bağlandığı zaman farklı televizyonlarda denedim tarama sorunları çıkıyor diyorum. Adamlar oynadığınız oyun ve televizyonlar sorunlu diyor. Bu kadar olmaz be ama bu kadar olmaz, sürücü güncellemesinden önce hiçbir boku yoktu. Krafton, Warner Bros gibi yapımcıların oyunları sorunlu LG marka kullandığınız televizyonlar sorunlu diyip çıktılar işin içinden. Geri eskiyi kurayım desem Windows 11 otomatik yeniye güncelliyor. Birkaç kişi çıkıp şimdi güncelleştirmeleri duraklat diyecek, güvenlikten tutun ben her şeyi güncel kullanıyorum. Windows 11'de updateyi en kral 7 gün duraklatabiliyorsunuz, sonrasında geçip otomatik güncelliyor her şeyi. Geçen günü yeni BIOS güncellemesi atmışlar linke tıkladım Not Found döndürüyor sayfa dün yazdım böyle böyle, adamlar linki bana geri atmışlar BIOS kurulum talimatları indirdiğiniz dosyanın içerisinde yer alıyor diyor. Ben sizden talimat sormadım şu linke bi tıklayın neyle karşılaşıyorsunuz görün gerizekalı herifler dedim, kurulum talimatı isteyen olmadı kaldı ki downgrade bile yapıyorum yeri gelince. Fanboyları tarafından ciddi anlamda yükseltilmiş acemilikten elleri ayakları karışan ne yapacağını bilmeyen bir firma bunlar. Monster alsam belki de bu kadar kafa ağrıtmazdı. Daha anlatmadığım bir sürü şey var, değişime giden makineye de aynı makine önümüzde var bizde sorun yok diyen aptal bir markadan bahsediyorum. Servise gitti teknik eleman aradı bizzat anlattım, bahsettiğim sorunlar görülmüş bir günde değişim kararı çıkarıldı yani bi yerimizden bir şey uydurmuyoruz. Bu modelde de sorunlar var ancak yazılımsal mı emin değilim neyse ki katlanılıyor diğer makineye göre.
  • 14-07-2022, 15:13:57
    #7
    onurcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.5 Yıl lenovo kullandım gık demedi, model yükseltmek amacıyla onu şehrimize mühendislik okumaya gelen bir öğrenci kardeşime sattım. MSI aldım şuan ki kullandığım makine değişimden gelen, değişime giden ayrı sorunluydu değişimden gelen ayrı sorunlu. MSI global sitesinde destek açıyorsun, maşallah intelin sürücü hatasını bile kendi hatalarıymış gibi savunuyor şerefsizler. En son monitor için grafik sürücü yolladılar. Bakın HDMI bağlandığı zaman farklı televizyonlarda denedim tarama sorunları çıkıyor diyorum. Adamlar oynadığınız oyun ve televizyonlar sorunlu diyor. Bu kadar olmaz be ama bu kadar olmaz, sürücü güncellemesinden önce hiçbir boku yoktu. Krafton, Warner Bros gibi yapımcıların oyunları sorunlu LG marka kullandığınız televizyonlar sorunlu diyip çıktılar işin içinden. Geri eskiyi kurayım desem Windows 11 otomatik yeniye güncelliyor. Birkaç kişi çıkıp şimdi güncelleştirmeleri duraklat diyecek, güvenlikten tutun ben her şeyi güncel kullanıyorum. Windows 11'de updateyi en kral 7 gün duraklatabiliyorsunuz, sonrasında geçip otomatik güncelliyor her şeyi. Geçen günü yeni BIOS güncellemesi atmışlar linke tıkladım Not Found döndürüyor sayfa dün yazdım böyle böyle, adamlar linki bana geri atmışlar BIOS kurulum talimatları indirdiğiniz dosyanın içerisinde yer alıyor diyor. Ben sizden talimat sormadım şu linke bi tıklayın neyle karşılaşıyorsunuz görün gerizekalı herifler dedim, kurulum talimatı isteyen olmadı kaldı ki downgrade bile yapıyorum yeri gelince. Fanboyları tarafından ciddi anlamda yükseltilmiş acemilikten elleri ayakları karışan ne yapacağını bilmeyen bir firma bunlar. Monster alsam belki de bu kadar kafa ağrıtmazdı. Daha anlatmadığım bir sürü şey var, değişime giden makineye de aynı makine önümüzde var bizde sorun yok diyen aptal bir markadan bahsediyorum. Servise gitti teknik eleman aradı bizzat anlattım, bahsettiğim sorunlar görülmüş bir günde değişim kararı çıkarıldı yani bi yerimizden bir şey uydurmuyoruz. Bu modelde de sorunlar var ancak yazılımsal mı emin değilim neyse ki katlanılıyor diğer makineye göre.
    sizdeki lenovo model neydi hocam?
  • 14-07-2022, 15:17:25
    #8
    onurcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.5 Yıl lenovo kullandım gık demedi, model yükseltmek amacıyla onu şehrimize mühendislik okumaya gelen bir öğrenci kardeşime sattım. MSI aldım şuan ki kullandığım makine değişimden gelen, değişime giden ayrı sorunluydu değişimden gelen ayrı sorunlu. MSI global sitesinde destek açıyorsun, maşallah intelin sürücü hatasını bile kendi hatalarıymış gibi savunuyor şerefsizler. En son monitor için grafik sürücü yolladılar. Bakın HDMI bağlandığı zaman farklı televizyonlarda denedim tarama sorunları çıkıyor diyorum. Adamlar oynadığınız oyun ve televizyonlar sorunlu diyor. Bu kadar olmaz be ama bu kadar olmaz, sürücü güncellemesinden önce hiçbir boku yoktu. Krafton, Warner Bros gibi yapımcıların oyunları sorunlu LG marka kullandığınız televizyonlar sorunlu diyip çıktılar işin içinden. Geri eskiyi kurayım desem Windows 11 otomatik yeniye güncelliyor. Birkaç kişi çıkıp şimdi güncelleştirmeleri duraklat diyecek, güvenlikten tutun ben her şeyi güncel kullanıyorum. Windows 11'de updateyi en kral 7 gün duraklatabiliyorsunuz, sonrasında geçip otomatik güncelliyor her şeyi. Geçen günü yeni BIOS güncellemesi atmışlar linke tıkladım Not Found döndürüyor sayfa dün yazdım böyle böyle, adamlar linki bana geri atmışlar BIOS kurulum talimatları indirdiğiniz dosyanın içerisinde yer alıyor diyor. Ben sizden talimat sormadım şu linke bi tıklayın neyle karşılaşıyorsunuz görün gerizekalı herifler dedim, kurulum talimatı isteyen olmadı kaldı ki downgrade bile yapıyorum yeri gelince. Fanboyları tarafından ciddi anlamda yükseltilmiş acemilikten elleri ayakları karışan ne yapacağını bilmeyen bir firma bunlar. Monster alsam belki de bu kadar kafa ağrıtmazdı. Daha anlatmadığım bir sürü şey var, değişime giden makineye de aynı makine önümüzde var bizde sorun yok diyen aptal bir markadan bahsediyorum. Servise gitti teknik eleman aradı bizzat anlattım, bahsettiğim sorunlar görülmüş bir günde değişim kararı çıkarıldı yani bi yerimizden bir şey uydurmuyoruz. Bu modelde de sorunlar var ancak yazılımsal mı emin değilim neyse ki katlanılıyor diğer makineye göre.

    Değişime giden makinemde sık sık ağır yük altında şarj adaptörü güç vermeyi kesiyordu. Oyunlarda da çok anormal bir şekilde takılmaların da artık üst seviyesi drop mu desem daha mı kötüsü desem bi problem vardı. NVIDIA Global desteğe ulaştım GPU-Z aracılığıyla benden metin belgesine ağır bir oyun açıp yüksek ayarlarda yaklaşık yarım saat çalıştırmam istendi. Bende isteklerini yerine getirdim ve gönderdim. 10-15 dk sonra bana geri yanıt gönderdi nvidia teknik elemanı, makine anlamsız bir şekilde voltaj, frekans vb. gibi bazı şeyleri pat diye düşürüyormuş. Adaptörün watt değerini sordular dedim kutudan markanın verdiği 150 watt bu modelde web sitesinde de öyle yazıyor dedim. Laptop olduğu için üreticisi ile iletişime geçin değişim yapsınlar diye belirttiler. Markaya globalden ticket açıp yazdım, aynı şeyleri onlara yolladım NVIDIA'nın yazışmalarını gönderdim. Adamlar aynı makine önümüzde var hiçbir sorun yok sorunsuz çalışıyor yalan söylüyorsunuz gibisinden cevaplar verdiler. Bende son çare servise yolladım bir sürü döküman sağladım, sorun anlarını ekran video kaydı alarak gösterdim. Çok detaylı bir şekilde 1 sayfa dolusu 10 punto yazıyla uzunca açıkladım. Değişim kararı çıktı 1 günde sorunlar görülmüş, zaten sorunsuz denseydi mahkemede benden çekecekleri vardı. Gerizekalıları teknik eleman veya mühendis diye oturtmuşlar,
    intelin sürücü hatasını bile bildiririz biz demek yerine oynadığın oyun kullandığın televizyon sorunlu diyerek geçiştiren bi avuç aptallar sürüsü. Marka da aşağı yukarı öyle, çok geçte olsa okudum haberlerini, RTX 3080 3090 kartlarda kondensör sorunu yaşanmış zamanında evgadan asusa bütün markalar sorunu kabul etmiş revize etmişler kartları, MSI da çıkıp açıklama yapmış benim kartlarım kusursuz siz bir şey bilmiyorsunuz diye.
  • 14-07-2022, 15:17:45
    #9
    onurcil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2.5 Yıl lenovo kullandım gık demedi, model yükseltmek amacıyla onu şehrimize mühendislik okumaya gelen bir öğrenci kardeşime sattım. MSI aldım şuan ki kullandığım makine değişimden gelen, değişime giden ayrı sorunluydu değişimden gelen ayrı sorunlu. MSI global sitesinde destek açıyorsun, maşallah intelin sürücü hatasını bile kendi hatalarıymış gibi savunuyor şerefsizler. En son monitor için grafik sürücü yolladılar. Bakın HDMI bağlandığı zaman farklı televizyonlarda denedim tarama sorunları çıkıyor diyorum. Adamlar oynadığınız oyun ve televizyonlar sorunlu diyor. Bu kadar olmaz be ama bu kadar olmaz, sürücü güncellemesinden önce hiçbir boku yoktu. Krafton, Warner Bros gibi yapımcıların oyunları sorunlu LG marka kullandığınız televizyonlar sorunlu diyip çıktılar işin içinden. Geri eskiyi kurayım desem Windows 11 otomatik yeniye güncelliyor. Birkaç kişi çıkıp şimdi güncelleştirmeleri duraklat diyecek, güvenlikten tutun ben her şeyi güncel kullanıyorum. Windows 11'de updateyi en kral 7 gün duraklatabiliyorsunuz, sonrasında geçip otomatik güncelliyor her şeyi. Geçen günü yeni BIOS güncellemesi atmışlar linke tıkladım Not Found döndürüyor sayfa dün yazdım böyle böyle, adamlar linki bana geri atmışlar BIOS kurulum talimatları indirdiğiniz dosyanın içerisinde yer alıyor diyor. Ben sizden talimat sormadım şu linke bi tıklayın neyle karşılaşıyorsunuz görün gerizekalı herifler dedim, kurulum talimatı isteyen olmadı kaldı ki downgrade bile yapıyorum yeri gelince. Fanboyları tarafından ciddi anlamda yükseltilmiş acemilikten elleri ayakları karışan ne yapacağını bilmeyen bir firma bunlar. Monster alsam belki de bu kadar kafa ağrıtmazdı. Daha anlatmadığım bir sürü şey var, değişime giden makineye de aynı makine önümüzde var bizde sorun yok diyen aptal bir markadan bahsediyorum. Servise gitti teknik eleman aradı bizzat anlattım, bahsettiğim sorunlar görülmüş bir günde değişim kararı çıkarıldı yani bi yerimizden bir şey uydurmuyoruz. Bu modelde de sorunlar var ancak yazılımsal mı emin değilim neyse ki katlanılıyor diğer makineye göre.




    Bak bunlarda Lenovo kullanıcılarının yorumları. Monster için ise, şikayet var sitesi yıkılıyor. Herkes şikayetçi. Ben ne alacağımı, ne kullanacağımı şaşırdım.