Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Bak bunlarda Lenovo kullanıcılarının yorumları. Monster için ise, şikayet var sitesi yıkılıyor. Herkes şikayetçi. Ben ne alacağımı, ne kullanacağımı şaşırdım.

Elektronik şans işi, burda markanın ilgisi veya ilgili ülkenin servisinin ciddiyetine göre değişebiliyor. MSI katana serisinin tamamının sorunlu olduğu kanısına ben vardım, değişime gönderdiğim model ile değişimden gelen farklı katanalar, daha üstü geldi yani nesil olarak üretim de yeni. Bu da arızalı muhtemelen anakart kaynaklı. Kronik şikayeti olmayan modellerden bulmaya özen gösterin. Her marka da türlü türlü sorunlar çıkabiliyor. Yalnız kullandığım Lenovo'dan aşırı memnundum, gerek vantage yazılımının sağladığı kolaylıklar olsun gerek hiç kronik sorunu olmasın muhteşem makineydi.