Fizz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Bak bunlarda Lenovo kullanıcılarının yorumları. Monster için ise, şikayet var sitesi yıkılıyor. Herkes şikayetçi. Ben ne alacağımı, ne kullanacağımı şaşırdım.

katılıyorum bu arada sanırım laptop alamayacağım bundan ötürü