Selamlar. bildiğiniz üzere telefon fiyatları patladı .Bende easycepten iphone 7 almayı düşündüm.
Şimdi bana neden iphone 7 diye sorarsanız.
Mobile Uygulama ve Oyun geliştiricisiyim IOS cihaz çok fazla lazım oluyor. Şuan sıfır iyi bir telefon alacak da param yok
Zaten full evdeyim sarj sıkıntım da çok olmayacak.
Wp,Insta dışında her şeyi de pcden hallediyorum.
Iphone 7 32gb mükemmel cihaz 3500₺
sizce alınır mı düşünceleriniz nelerdir?
Yıl 2022 Iphone 7 Alınır m?
14
●348
- 08-07-2022, 12:53:44
- 08-07-2022, 12:55:42en kötü 7 plus alınabilir, 7 modelini ilk çıktığı zamanlar kullanmıştım o zamanlar bile şarj olayı ve ısınmasını hatırlıyorum. Ama 7 plus güzel cihaz 1-1.5 sene sıkıntısız kullanılır.
- 08-07-2022, 12:57:13hocam arada 1.5k oynuyor. hiç oyun oynamam vb ısınma sorun olacağını sanmıyorum. sarj ise de telefonu günde maksimum 4 -5 saat kullanırım eğer evde olmazsamda powerbank alacağım zaten.holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fikirleriniz için teşekkür ederim - 08-07-2022, 12:58:053500₺ İPhone 7 için çok geçenlerde burda arkadaşımın 7 Plus telefonunu 3900₺ sattık temiz bir cihazdı
- 08-07-2022, 13:00:077 modeline 6s plustan geçmiştim pişman olmuştum çok iyi hatırlıyorum. 6s plus şuan durumu ne bilmiyorum ama o zamanlar daha iyiydi 7 denfurkannebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 modelinin sar değeri çok yüksekti diye hatırlıyorum onuda ekliyim. hayırlısı olsun
- 08-07-2022, 13:00:31MedyaTurkoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam sahibinden de çok var. ama şimdiye kadar 1 tane bile ikinci el yenilenmiş vb almadım. Hem garanti iade vb hem de çalıntı olayı olmayacak. - 08-07-2022, 13:01:20eyvallah hocam teşekkür ederim.holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-07-2022, 13:11:08Öncelikle teklifiniz için teşekkür ederim.Maalesef kararımı verdim. Kredi kartı ile alacağım Easycepten. Yine de düşündüğünüz için teşekkür ederim. Belki forumda başka birileri ilgileniraliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

7 modelinin sar değeri çok yüksekti diye hatırlıyorum onuda ekliyim. hayırlısı olsun
