• 08-07-2022, 12:53:44
    #1
    aWolf Yazılım
    Selamlar. bildiğiniz üzere telefon fiyatları patladı .Bende easycepten iphone 7 almayı düşündüm.
    Şimdi bana neden iphone 7 diye sorarsanız.
    Mobile Uygulama ve Oyun geliştiricisiyim IOS cihaz çok fazla lazım oluyor. Şuan sıfır iyi bir telefon alacak da param yok
    Zaten full evdeyim sarj sıkıntım da çok olmayacak.
    Wp,Insta dışında her şeyi de pcden hallediyorum.
    Iphone 7 32gb mükemmel cihaz 3500₺
    sizce alınır mı düşünceleriniz nelerdir?
  • 08-07-2022, 12:55:42
    #2
    en kötü 7 plus alınabilir, 7 modelini ilk çıktığı zamanlar kullanmıştım o zamanlar bile şarj olayı ve ısınmasını hatırlıyorum. Ama 7 plus güzel cihaz 1-1.5 sene sıkıntısız kullanılır.
  • 08-07-2022, 12:57:13
    #3
    aWolf Yazılım
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en kötü 7 plus alınabilir, 7 modelini ilk çıktığı zamanlar kullanmıştım o zamanlar bile şarj olayı ve ısınmasını hatırlıyorum. Ama 7 plus güzel cihaz 1-1.5 sene sıkıntısız kullanılır.
    hocam arada 1.5k oynuyor. hiç oyun oynamam vb ısınma sorun olacağını sanmıyorum. sarj ise de telefonu günde maksimum 4 -5 saat kullanırım eğer evde olmazsamda powerbank alacağım zaten.
    fikirleriniz için teşekkür ederim
  • 08-07-2022, 12:58:05
    #4
    3500₺ İPhone 7 için çok geçenlerde burda arkadaşımın 7 Plus telefonunu 3900₺ sattık temiz bir cihazdı
  • 08-07-2022, 13:00:07
    #5
    furkannebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam arada 1.5k oynuyor. hiç oyun oynamam vb ısınma sorun olacağını sanmıyorum. sarj ise de telefonu günde maksimum 4 -5 saat kullanırım eğer evde olmazsamda powerbank alacağım zaten.
    fikirleriniz için teşekkür ederim
    7 modeline 6s plustan geçmiştim pişman olmuştum çok iyi hatırlıyorum. 6s plus şuan durumu ne bilmiyorum ama o zamanlar daha iyiydi 7 den 7 modelinin sar değeri çok yüksekti diye hatırlıyorum onuda ekliyim. hayırlısı olsun
  • 08-07-2022, 13:00:31
    #6
    aWolf Yazılım
    MedyaTurkoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3500₺ İPhone 7 için çok geçenlerde burda arkadaşımın 7 Plus telefonunu 3900₺ sattık temiz bir cihazdı

    hocam sahibinden de çok var. ama şimdiye kadar 1 tane bile ikinci el yenilenmiş vb almadım. Hem garanti iade vb hem de çalıntı olayı olmayacak.
  • 08-07-2022, 13:01:20
    #7
    aWolf Yazılım
    holyeagles adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 modeline 6s plustan geçmiştim pişman olmuştum çok iyi hatırlıyorum. 6s plus şuan durumu ne bilmiyorum ama o zamanlar daha iyiydi 7 den 7 modelinin sar değeri çok yüksekti diye hatırlıyorum onuda ekliyim. hayırlısı olsun
    eyvallah hocam teşekkür ederim.
  • 08-07-2022, 13:11:08
    #8
    aWolf Yazılım
    aliirizabekci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2500e temiz kutulu faturalı pili deji2300mah ile değiştirilmiş vereyim arada 1k fark var
    Öncelikle teklifiniz için teşekkür ederim.Maalesef kararımı verdim. Kredi kartı ile alacağım Easycepten. Yine de düşündüğünüz için teşekkür ederim. Belki forumda başka birileri ilgilenir
  • 08-07-2022, 13:12:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    7 almayın aşırı ısınma yapıyor.