Selamlar. bildiğiniz üzere telefon fiyatları patladı .Bende easycepten iphone 7 almayı düşündüm.
Şimdi bana neden iphone 7 diye sorarsanız.
Mobile Uygulama ve Oyun geliştiricisiyim IOS cihaz çok fazla lazım oluyor. Şuan sıfır iyi bir telefon alacak da param yok
Zaten full evdeyim sarj sıkıntım da çok olmayacak.
Wp,Insta dışında her şeyi de pcden hallediyorum.
Iphone 7 32gb mükemmel cihaz 3500₺
sizce alınır mı düşünceleriniz nelerdir?