furkannebi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam arada 1.5k oynuyor. hiç oyun oynamam vb ısınma sorun olacağını sanmıyorum. sarj ise de telefonu günde maksimum 4 -5 saat kullanırım eğer evde olmazsamda powerbank alacağım zaten.
fikirleriniz için teşekkür ederim
7 modeline 6s plustan geçmiştim pişman olmuştum çok iyi hatırlıyorum. 6s plus şuan durumu ne bilmiyorum ama o zamanlar daha iyiydi 7 den 7 modelinin sar değeri çok yüksekti diye hatırlıyorum onuda ekliyim. hayırlısı olsun