7 modeline 6s plustan geçmiştim pişman olmuştum çok iyi hatırlıyorum. 6s plus şuan durumu ne bilmiyorum ama o zamanlar daha iyiydi 7 den

7 modelinin sar değeri çok yüksekti diye hatırlıyorum onuda ekliyim. hayırlısı olsun
eyvallah hocam teşekkür ederim.