en kötü 7 plus alınabilir, 7 modelini ilk çıktığı zamanlar kullanmıştım o zamanlar bile şarj olayı ve ısınmasını hatırlıyorum. Ama 7 plus güzel cihaz 1-1.5 sene sıkıntısız kullanılır.
hocam arada 1.5k oynuyor. hiç oyun oynamam vb ısınma sorun olacağını sanmıyorum. sarj ise de telefonu günde maksimum 4 -5 saat kullanırım eğer evde olmazsamda powerbank alacağım zaten.
fikirleriniz için teşekkür ederim