en kötü 7 plus alınabilir, 7 modelini ilk çıktığı zamanlar kullanmıştım o zamanlar bile şarj olayı ve ısınmasını hatırlıyorum. Ama 7 plus güzel cihaz 1-1.5 sene sıkıntısız kullanılır.