• 28-06-2022, 20:58:46
    #1
    İdea, Ticimax ve rakibi şirketler neden .asp kullanıyor da PHP kullanmıyor, bilen var mıdır?
  • 28-06-2022, 21:00:19
    #2
    ikisi de çok eski şirketler aps ile başlayıp o şekilde kalmış olabilir
  • 28-06-2022, 21:04:24
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İdea, Ticimax ve rakibi şirketler neden .asp kullanıyor da PHP kullanmıyor, bilen var mıdır?
    ASP yi bende kullanıyorum illa PHP mi kullanmak gerekiyor
  • 28-06-2022, 21:07:47
    #4
    .net ile kurumsal mimaride çalışmak çok daha kolay.
  • 28-06-2022, 21:13:59
    #5
    Web Tasarım ve Yazılım
    Farklı bir açıdan bakmak gerekirse tüm devlet kurumlarının yapılarıda asp.net
    Hatta İstanbul Üniversitesinin sistemleri de keza .net
    Daha da ötesi banka sistemleri de .net
  • 28-06-2022, 21:27:11
    #6
    Benim de dikkatimi çeken bir durum
  • 28-06-2022, 21:35:59
    #7
    bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farklı bir açıdan bakmak gerekirse tüm devlet kurumlarının yapılarıda asp.net
    Hatta İstanbul Üniversitesinin sistemleri de keza .net
    Daha da ötesi banka sistemleri de .net
    Aynen ama neden
  • 28-06-2022, 21:47:21
    #8
    Şurayı okursanız neden devlet kurumlarının asp.net kullandığı hakkında fikir sahibi olursunuz.

    İki firma da yıllanmış olarak nitelendirilebilir. O dönemde klasik asp ile başladıklarını tahmin edersek ki o dönemde klasik asp'nin popülerliğide göz önüne alınırsa ve ek olarakta yapısal + güvenlik konusunda da hasbel kader bir durumu olduğu için kullanıldığını düşünebiliriz.
  • 28-06-2022, 21:53:49
    #9
    .asp sunucu tarafında çok hızlı derlemeler ve sorgular gerçekleştirdiği için tercih ediliyor sanırım.
    Bizim şirket özel bir yazılım geliştirdi e-ticaret pazaryerleri için şuanda onlar da Asp.net Dev Express kullanıyor..