İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
11
●622
- 28-06-2022, 21:04:24Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ASP yi bende kullanıyorum illa PHP mi kullanmak gerekiyoryaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-06-2022, 21:13:59Farklı bir açıdan bakmak gerekirse tüm devlet kurumlarının yapılarıda asp.net

Hatta İstanbul Üniversitesinin sistemleri de keza .net
Daha da ötesi banka sistemleri de .net - 28-06-2022, 21:47:21Şurayı okursanız neden devlet kurumlarının asp.net kullandığı hakkında fikir sahibi olursunuz.
İki firma da yıllanmış olarak nitelendirilebilir. O dönemde klasik asp ile başladıklarını tahmin edersek ki o dönemde klasik asp'nin popülerliğide göz önüne alınırsa ve ek olarakta yapısal + güvenlik konusunda da hasbel kader bir durumu olduğu için kullanıldığını düşünebiliriz. - 28-06-2022, 21:53:49.asp sunucu tarafında çok hızlı derlemeler ve sorgular gerçekleştirdiği için tercih ediliyor sanırım.
Bizim şirket özel bir yazılım geliştirdi e-ticaret pazaryerleri için şuanda onlar da Asp.net Dev Express kullanıyor..

