yaziliman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İdea, Ticimax ve rakibi şirketler neden .asp kullanıyor da PHP kullanmıyor, bilen var mıdır?
ASP yi bende kullanıyorum illa PHP mi kullanmak gerekiyor