Konu
İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
28-06-2022, 21:04:24
#3
Ataber
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
yaziliman adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İdea, Ticimax ve rakibi şirketler neden .asp kullanıyor da PHP kullanmıyor, bilen var mıdır?
ASP yi bende kullanıyorum illa PHP mi kullanmak gerekiyor