Öyle bir sormuşsunuz ki hocam asp eksik bir dil aslinda olmamasi gereken bir sey neden kullanıyorlar.
Yani gayette kullaniyorlar alanlarinda da liderler.
İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
11
●622
- 28-06-2022, 21:53:57
- 28-06-2022, 21:56:19Ayrıca "çok eski firmalar klasik asp'den kalmıştır" yorumlarina da katılmıyorum.
Zira gecmek isteselerdi rahatlıkla gecerlerdi. Klasik asp'den PHP'ye geçişle asp.net core/mvc alt yapisina gecmek arasinda hic bir fark yok zira klasik asp ve asp.net bambaşka dunyalar.