• 28-06-2022, 21:53:57
    #10
    Öyle bir sormuşsunuz ki hocam asp eksik bir dil aslinda olmamasi gereken bir sey neden kullanıyorlar.

    Yani gayette kullaniyorlar alanlarinda da liderler.
  • 28-06-2022, 21:56:19
    #11
    Ayrıca "çok eski firmalar klasik asp'den kalmıştır" yorumlarina da katılmıyorum.

    Zira gecmek isteselerdi rahatlıkla gecerlerdi. Klasik asp'den PHP'ye geçişle asp.net core/mvc alt yapisina gecmek arasinda hic bir fark yok zira klasik asp ve asp.net bambaşka dunyalar.
  • 28-06-2022, 21:58:12
    #12
    Çünkü Türkiye'de Microsoft teknolojileri dayatıyorlar her yerde geri kalan tüm argümanlar çöp.