Konu
İdeasoft - Ticimax neden .asp kullanıyor?
28-06-2022, 21:58:12
#12
blap
Çünkü Türkiye'de Microsoft teknolojileri dayatıyorlar her yerde geri kalan tüm argümanlar çöp.