Şurayı okursanız neden devlet kurumlarının asp.net kullandığı hakkında fikir sahibi olursunuz.
İki firma da yıllanmış olarak nitelendirilebilir. O dönemde klasik asp ile başladıklarını tahmin edersek ki o dönemde klasik asp'nin popülerliğide göz önüne alınırsa ve ek olarakta yapısal + güvenlik konusunda da hasbel kader bir durumu olduğu için kullanıldığını düşünebiliriz.